"Ha egy jó testre vágysz"
 

Táplálkozási alapelvek fogyni vágyóknak!

Fejezd be az evést, kezdj el táplálkozni!

I. szint

  • Napi öt alkalommal táplálkozz /nők/. Férfiak hat alkalommal.
  • Kerüld a finomított lisztet és cukortartalmú ételeket.
  • A feldolgozatlan ételeket részesítsd előnyben/ pl: fehér rizs helyett barna, parizer helyett natúr csirkemell.
  • Kerüld a cukor tartalmú italokat /gyümölcsleveket is/.
  • Délután és este ne egyél gyümölcsöt.
  • Minimum 2 liter tiszta vizet igyál meg.
  • Az utolsó étkezésed 10 dkg grill csirkemell és 10-15 dkg zöldség / kivétel kukorica/legyen.
  • Tejet csak max. 1 dl igyál.
  • Az alapanyagokat egy hétre előre vásárold meg az ételeidet előtte nap készítsd el.
  • Du. 4 után már csak rostos szénhidrát és zsírmentes fehérjeforrású ételeket egyél.
  • Mindig szabályos időközönként egyél / 2-3 óránként/, soha ne várd meg az éhség jelentkezését.
  • Kéthetente végeztess testösszetétel vizsgálatot az I.B.F.-ben hogy a változásokat mérni tudjuk.

Ajánlott szénhidrát tartalmú élelmiszerek:
barna rizs, durum tészta, főtt burgonya, zabpehely (nem cornflakes), puffasztott rizs, barna kenyér (vigyázat álltalában a fehéret szinezik ami nem jó)

Ajánlott rostos szénhidrát tartalmú élelmiszerek:
az összes zöldség (kivétel kukorica)

Ajánlott fehérjetartalmú élelmiszerek:
sovány húsok, halak, tojásfehérje, zsírszegény túró, zsír- és cukormentes joghurt, fehérjeporok

Egy hónap után, ha további eredményeket akarsz készítess személyre szabott étrendet.
Ne feledd a heti 3 x 30-60 perc aerob. és heti 3 súlyzós edzést.

Az itt leírtakért garanciát és személyes felelősséget vállalok!

Kérdéseiddel fordulj hozzánk bizalommal!

 

I.B.F. Gyuri
Tel: 70/331-9893

 
2009, Bomba forma, | 9431 Fertőd, Liszt Ferenc u. 14. | Telefon: 06-70/331-9894 | info@bombaforma.hu